רבים מאיתנו מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להתרגל לשתות יותר, כי האמת היא, שכולנו מודעים לכך שזה בריא. אנחנו יודעים שאדם בוגר צריך לשתות בערך ליטר וחצי של מים ביום אך בין זה ובין מה שאנחנו עושים יש הבדל גדול. נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון כדי לשפר את המצב? אם כך, כדאי יהיה לחשוב על קניית בר מים. האמת היא, שכדאי לכם לחשוב על קניית שני מכשירים: בר מים למשרד ומיני בר מים לבית הפרטי שלכם. בצורה כזאת בכל מקום תוכלו לשתות כמויות מכובדות. העניין הוא כזה: אם יעמוד בקרבת מקום אליכם בר מים אתם תתרגלו לעבור על ידו ולקחת לעצמכם בכל פעם כוס מים. המים האלה טעימים, בריאים ובעיקר מסוננים, כך שלא רק שתתרגלו לשתות יותר אלא גם תמיד תוכלו לדעת שאתם שותים מים שטובים לבריאותכם. חשוב ביותר לעשות זאת במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים בבית כי כך תוכלו להרגיל אותם כבר מגיל צעיר לשתות כמה שיותר.

האם מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי?

כמובן שאם נשווה את רכישתו של בר מים לרכישה של שישיית מים מינרלים אנחנו נראה שבר המים יקר יותר. עם זאת, אסור לשכוח ששישיית מים מינרלים נגמרת תוך זמן קצר, מזהת את העולם בגלל הפלסטיק ולא יכולה לשמש אותנו יותר. לעומת זאת, כאשר מדברים על רכישה של בר מים מדברים על אפשרות טובה יותר כי המכשיר הזה יוכל לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות. לכן בסיכומו של דבר, כשעושים את החשבון, מגלים שזה גם יותר משתלם מבחינה כלכלית וזו עוד סיבה טובה לבחור באופציה הזאת. מדובר על מכשיר שגם לא תופס הרבה מקום כמו בקבוקי המים המינרלים כך שאתם לא תצטערו על כך שתיקנו אותו לבית ולמשרד.

איכות זה לא נתון שמתפשרים עליו

עד היום חשבתם שאולי כדאי יהיה לקנות בר מים מאיכות ירודה כדי לשלם עליו מחיר נמוך יותר? אם כך, כדאי שתעצרו ותדעו שזה לא מדויק. הרבה פעמים כדאי יהיה להשקיע עוד קצת ולקנות בר מים שיהיה מאיכות ללא פשרות. בסופו של דבר מדובר על מכשיר שחייב לעבוד בצורה מושלמת ולסנן עבורכם את המים. אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר ואתם תראו שבר מים משוכלל גם יציע לכם יותר פונקציות. כלומר, ההיגיון אומר שאם אתם כבר קונים מכשיר כזה, משלמים עליו ומפנים לו מקום, הרי שעדיף יהיה לקנות מכשיר עם כמה שיותר אפשרויות. יש היום ברי מים שיכולים גם להרתיח לכם את המים לטמפרטורה הרצויה ואפילו ברי מים עם סודה! אז למה שלא תיקנו לכם עוד היום את בר המים הטוב ביותר שקיים?

 

תגיות: