שתייה מרובה זה אחד מאותם הדברים שכולו יודעים שהם בריאים, אך מי מאיתנו באמת מצליח לעמוד בהמלצה של 6 עד 8 כוסות מים ביום? זה מה שהמומחים בתחום מדברים עליו, אך ברור שלא כולנו מצליחים לעשות זאת. לכן, אם גם אתם מחפשים את הדרך להצליח לשתות יותר מים כדאי יהיה לחשוב על רכישה של בר מים. בעזרת מכשיר כזה הרבה יותר קל להתרגל לשתות יותר, אך מה עושה מי שפשוט לא אוהב מים? יש אומנם אנשים שלא שותים מספיק מתוך עצלות או כי אין להם הרגל, אך יש גם אנשים שלא אוהבים מים ולכן עליהם לחפש פתרונות אחרים. אם זה גם המצב שלכם כדאי שתדעו שהיום ניתן לקנות גם בר סודה, והאמת היא, שזה פתרון מושלם.

אתם קובעים עד כמה המים יהיו מוגזים

אחת מהסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכם לקנות בר סודה, בין אם זה הביתה ובין אם זה לעסק, זו העובדה שתוכלו אתם לקבוע כמה גזים יהיו בכל כוס שתייה שתיקחו. העניין הוא שיש אנשים שאומנם לא אוהבים מים רגילים אך גם לא לגמרי אוהבים סודה מוגזת מאוד. לכן כדאי לדעת שעם בר סודה ישנה אפשרות לבחור את כמות הגזים שתהייה בכל כוס, מה שאומר שתוכלו ליהנות מאוד ממכשיר כזה.

האם המים המוגזים מסוננים?

כמובן שכן וזה חלק מהעניין. המטרה היא לא רק להצליח לשתות את כמות המים המומלצת ליום אלא גם לעשות זאת מבלי להכניס חומרים שאינם בריאים למערכות הגוף השונות. זו למעשה הסיבה הנוספת שבגללה כדאי לכם לקנות בר סודה, שכן עם מכשיר כזה תוכלו להיות בטוחים שאתם שותים מים מסוננים וטעימים. המחירים של ברי הסודה לא גבוהים כך שאין ספק שגם אתם, כמו כל אחד אחר, תוכלו לעמוד בעלויות בקלות. אומנם זה נכון שזו הוצאה כלכלית שבהתחלה נראית גדולה אך בסיכומו של דבר אתם תראו שתשמשו ללא הרף במכשיר, תמיד תהייה להם סודה זמינה ותמיד תדעו שהמים בסודה עברו סינון רציני.

 

תגיות: