אם אתה מנהל בית ספר מזה שנים אתה בוודאי מודע לכך שלתמידים שלך מגיע את הטוב ביותר. זה אומר שכדאי לך לדאוג לא רק לכך שבית הספר יהיה מקום בטוח עבור הילדים או לכך שהכול יהיה כמה שיותר נקי, אלא כדאי גם לדאוג שלילדים יהיה מה לשתות. זה לא משנה אם מדובר על בית ספר יסודי או שאתה מנהל תיכון, כי בכל מקרה הילדים בדרך כלל מתרוצצים בחוץ בהפסקה ורוצים לשתות מים קרים לפני שהם חוזרים לכיתה. לכן כדאי לקנות מספר קולרים, אפילו אחד לכל קומה. זו אומנם לא הוצאה קטנה, ובמיוחד אם צריך לקנות כמה וכמה מכשירים, אך אתה יכול להיות בטוח שהילדים תמיד ישתמשו בקולרים, אז למה אתה מחכה?

סינון מים איכותי

זה נכון שאתה יכול גם לסמוך על כך שאם הילדים בבית הספר צמאים הם יכולים ללכת לשירותים, לפתוח שם את הברז ולשתות מים. עם זאת, האם באמת מדובר על מים שהיית רוצה שילדי בית הספר ישתו? לצערנו הרב דגימות המים מוכיחות בכל פעם מחדש שמי הברזים כוללים חומרים שעדיף לא להכניס לגוף, ולכן חשוב למצוא את הדרך שבעזרתה ניתן יהיה לסנן את המים שהילדים שותים. זו הסיבה הנוספת שבגללה כדאי לקנות קולרים איכותיים לבית הספר, שכן מעבר לקירור המים הקולרים קודם כל מסננים אותם.

איפה כדאי לקנות קולרים?

מעבר לכך שכדאי לך לבדוק את כל הנתונים של המכשירים שאתה חושב לקנות, כדאי גם להשוות מחירים. בדרך כלל מי שמנהל מוסד גדול כמו בית ספר יעשה הכול כדי לחסוך, ובטח אם מדובר על חיסכון בהוצאות על קולרים. לכן כדאי לבדוק היטב את השטח וגם כדאי שתדע שהרבה פעמים רכישה באינטרנט זו דרך טובה לחסוך. אין כל סיבה שבגללה אתה צריך לשלם מחירים מופקעים על קולרים וכדאי גם לבדוק האם תוכל לקבל הנחה בשל העובדה שאתה רוכש כמה וכמה מכשירים כאלה לבית הספר. הילדים יודו לך על ההשקעה הזאת ואין ספק שהם ישתמשו בקולרים על סיס יום יומי.

 

 

תגיות: